czwartek, 29 grudnia 2011

Sylwek tuż, tuż ;D

Heeej 0:)
Już niedługo sylwek :))
Bd biba! Hahaha ;] Ja mam taką mini bibe z 2 os. xD
Jutro jadę kupić deskorolkę ;D już się nie mogę doczekać ;p
Fajnie by było umieć jeździć na deskorolce... Podobno jak się skręca to się przechyla całe ciało na wybraną
str., ale to tylko trochę działa ;/ Chamować już się trochę trochę nauczyłam, ale to truudne ;)
Jak potraficie dobrze jeździć na deskorolce to podajcie jakieś wskazówki B-)
3majcie się ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz