czwartek, 29 grudnia 2011

Sylwek tuż, tuż ;D

Heeej 0:)
Już niedługo sylwek :))
Bd biba! Hahaha ;] Ja mam taką mini bibe z 2 os. xD
Jutro jadę kupić deskorolkę ;D już się nie mogę doczekać ;p
Fajnie by było umieć jeździć na deskorolce... Podobno jak się skręca to się przechyla całe ciało na wybraną
str., ale to tylko trochę działa ;/ Chamować już się trochę trochę nauczyłam, ale to truudne ;)
Jak potraficie dobrze jeździć na deskorolce to podajcie jakieś wskazówki B-)
3majcie się ;p

środa, 28 grudnia 2011

Siemka! ;**
Właśnie jestem u kumpeli ;D Haha
Założyłyśmy sobie nowego bloga xD o Sercu i Rozumie <33
Zapraszam do odwiedzania ;] Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;P
Lubicie Serce i Rozuma? My baaardzooo... Oni są tacy sweetaśni  <33
Lece papa ^^

wtorek, 27 grudnia 2011

Święta

Święta, święta i po świętach ;D
Ale co tam przecież jeszcze sylwek ;] haha
Jak go spędzicie? Ja miałam jakieś plany, ale kij z tym wszystko się zepsuło -,-
To zawsze ja mam takiego pecha ;<
Może przynajmniej wam się uda sylwek . . .
Z całego serca wam tego życzę . . . ;P

sobota, 24 grudnia 2011

Święta!!!

Hejoooo!!!
Tak to ten dzień, w końcu są ŚWIĘTA!!!
Już nie mogę się doczekać wieczoru ;D
Hah moi rodzice pojechali na spowiedź, a to zły pomysł żeby zostawić
mnie sam na sam w domu z prezentami ;>
I znalazłam! Znalazłam jakieś wielkie pudło niestety zapakowane ;/
Myśle, ze to bd nowa mini wieża, ale nie jestem pewna xD
Życzę wam wesołych świąt i żebyście je zapamiętali na dłuugo ;) (w dobrym sensie oczywiście =) )

piątek, 23 grudnia 2011

Ahhh . . . jutro już święta ;)
To ten czas kiedy wszyscy sobie ślą życzenia, zwierzęta zaczynają mówić,
a dzieciaki stają się 2 dni przed świętami grzeczne oczywiście dla preentów xD
Wczoraj była wigilia klasowa ;] zaliczam ją do udanych,
byłam też na zakupach . . . ludzie jakie kolejki!!!
Wszystkim, którzy byli wczoraj na zakupach przedświątecznych ślę współczucia,
a tym, którzy dzisiaj je robią życzę wytrwałości xD
No więc merry Christmas ;* ;D

środa, 21 grudnia 2011

Hejka!
Nie wiem czy wiecie, ale mamy inwazję . . . białych kosmitów.
Przybyli z dalekiej baaardzo ziiimnej planety, ten nalot to ich rytułał,
odprawiają go co roku. Niestety po jakimś czasie rozpływają się,
a ludzie mówią, że nadeszła . . . WIOSNA!!! xD

Tak, to prawda, pada śnieg!!! ;]
Niektórzy bd lepić bałwany ^^  Ja nie muszę, bo mam ich już za dużo w domu =)
Jeszcze inni bd robić bitwy na śnieżki lub pudrować się ;>
A wy bd lepić bałwany czy robić bitwy?
Hue hue hue pewnie i to i to ;p

Już nie długo święta ^^ a jutro wigilia klasowa. Hah ostatnie całe 2 godz.
spędzone z moimi koffanymi wariatami xD

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Siemanizacja! xD
Dzić oglądałam stare zdj.  Hah ile było śmiechu...
Niewiarygodne ile fajnych wspomnień mogą przywrócić
zwykłe zdj. z dzieciństwa ;D
Ja chcę już czwartek!!! ;< Wigilia klasowa i wreszcie upragnione święta ;]
Nie mogę się już doczekać ;D
Chyba w tym roku święta bd bez śniegu B-)
W sumie to nie wiem o co tyle zachodu, przecież to zwykły śnieg...
Tak samo jak wszyscy dodają jakieś poryte besty o jednorożcach, to zwykły szpan,
a tak na prawdę to jest żałosne, nie mówię tego jak bym była jakoś specjalnie poważna,
bo sama ciągle świruuuujeeee... xD Ale to jest do baaani <blee>
Pa, pa +,+

niedziela, 18 grudnia 2011

Hejooo!
Ahhh... niedziela, wiecie co jest najgorsze w niedzieli?
...To, że po niej jest ...PONIEDZIAŁEK!   -,-
Dzisiejszy dzień, w brew pozorom jest baaardzo ziiimny o.O
Robiłam dziś kolejną sesję choinki xD
Oto jedno zdj. ;D





sobota, 17 grudnia 2011

Siemka ;D
Byłam wczoraj w kinie na filmie : Listy Do M.
Był świetny, normalnie nie przepadam za polskimi filmami,
ale ten jest genialny!!! Właśnie chcę go ściągnąć na necie,
znacie jakąś fajną str. z filmami?
Oprócz tego polecam jeszcze piosenke : Tomasz "Tomson" Lach - Jingle Bells
To w sam raz na świąteczny nastrój ♥
Już się nie mogę doczekać świąt, może tylko dla tego, że nie trzeba chodzić do szkoły xD
Już mam nawet przystrojoną choinkę ;>
Bywajcie xD Byle do świąt *,*
Hej!
Miałam "małą" przerwę w dodawaniu postów,
ale i tak tego nikt nie zauważył, bo nie mam zbyt dużo czetelników tego bloga ;(
Pomijając ten fakt, nie poddaję się i prowadzę go dalej ;D
Ehhhh... i znów sobota -,- Kolejne robienie pożądków i sprzątanie...
Lece. może za niedługo znów coś dodam ;]

poniedziałek, 14 listopada 2011

Mieliśmy dziś 2 w-f ;(
Na całej jednej lekcji robiliśmy fikołki...
Boli mnie głowa...  ;(
Dodałam moje zdj. do konkursu fotograficznego na flogu xD
Bardzo proszę o głosy!!! ;D
To jest link do niego : http://www.flog.pl/fotoforum/temat/2358/bitwa-fotograficzna-40--zlapane-w-ruchu/najnowsze/60
Moje zdj. to te z biegnącymi konikami ;p   pt. Koniki ;D

niedziela, 13 listopada 2011

NIEEE!!!
Jutro znów do szkoły, jak już
mówiłam nie znosze poniedziałków...
Ale ludzie korzystajcie, przecież
jeszcze jest weekend!!! xD
A pon. to kolejna okazja by spotkać się
z przyjaciółmi ;D
Wczorajszy dzień był troche nudny
z resztą jak każda moja sobota,
Wy też sprzątacie w każde sob.?
Ja niestety tak...
Rano jeszcze zanim wstała moja mama,
zrobiłam sobie mini sesję kwiatków xD
Po południu sprzątałam, a wieczorem
oglądałam tv. i założyłam sobie floga czyli fotobloga ;D
To jest link do niego : http://www.agguu.flog.pl/
Wszelkie oceny na [+] i komentarze bd mile widziane ;D

czwartek, 10 listopada 2011

Trafiacie czasami na dziwne godz. typu 16.16,    07.07?
Ja tak ;D Podobno to znaczy, że ktoś o Tobie myśli ;p
Osobiście w to nie wierzę (raczej xD ) Ale fajnie jest się tak pośmiać :
O.o   Ktoś o mnie myśli ;D   Pamiętajcie nigdy nic nie wiadomo ;)
Uwaga!!! Ogłaszam dłuuugi WEEKEND!!!
Nareszcie nadszedł ten wspaniały dzień, na który wszyscy
czekaliśmy od samego pon. ;D
Wczorajsza sesyjka była łosiałamiająca ;D Z resztą tak jak
zwykle z tym moim kochanym odpałem <3

wtorek, 8 listopada 2011

Hej!!!
Ale ten dzień dziś był dziwny...
Aga ma DZIWNE sny, mi nic się dzisiaj nie udaje, a co najgorsze mam przypuszczenia, że w moim domu ...straszy!!! Czuję się jakbym grała w jakimś dziwnym filmie...
Ale przecież trzeba spojrzeż na to w nieco optymistyczny sposób:
Jeżeli moja koleżanka ma dziwne sny tzn. że ma bujną wyobraźnię
Jeżeli nic mi się nie udaje to i tak nie może być gorzej :D
A jak w moim domu straszy to przynajmniej nie bd samotna ;p

poniedziałek, 7 listopada 2011

Z dzisiejszego dnia : pon.

I znów trzeba było wstać do szkoły!!!
Nie znosze poniedziałków, ale pomimo tego dzień był zaczepisty :D
Nie ma to jak spotkanie z kumpelami <3


Sentencja na dziś : Nie taki pon. straszny xD

Mały opisik założycielek

Jesteśmy dwoma przyjaciółkami i tak naprawde obydwie mamy na imię Agnieszka.
Lubimy wariować ;D   i dosyć często nam się to zdarza =)
Interesujemy się różnymi rzeczami, ale nie bd ich wypisywać, bo pewnie nikogo to nie interesuje...


Mamy nadzieję, że nasz blog się wam spodoba i życzymy miłego oglądania!

niedziela, 6 listopada 2011

Siemanizacja!!! To nasz blog, a oto jego założycielki
   czyli Aguuu i
               ...Agaaa ;D